Πέμπτη, 8 Μαΐου 2014

Eίμαι κι’ εγώ εδώ…ΦΟΒΑΜΑΙ…ΑΚΟΥΣΕ ΤΗΝ ΦΩΝΗ ΜΟΥ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ





Eίμαι κι’ εγώ εδώ…


Φίλε μου μην με προσπερνάς… είμαι κι’ εγώ εδώ…
ένα ανώνυμο αδέσποτο… ένα πλάσμα ζωντανό
που δικαιούται να ζει κι’ αυτό κάτω από τον ίδιο με σένα ουρανό

Φίλε μου μην με προσπερνάς
έχω κι’ εγώ στις φλέβες μου αίμα και αισθήματα όμοια
με τα ανθρώπινα δικά σου…
και ομολογώ

ΦΟΒΑΜΑΙ…


Φοβάμαι, την πείνα, την δίψα και την αρρώστια, και ακόμα
τις παγωμένες νύχτες του χειμώνα…
μα πιότερο να ξέρεις,
φοβάμαι τις παγωμένες ψυχές των αδιάφορων περαστικών…
φοβάμαι που άλλη επιλογή δεν έχω παρά να ζω μοναχά από το έλεος σου…

Μην γυρνάς φίλε την ματιά σου αλλού καθώς με προσπερνάς…
Φωνή ανθρώπινη δεν έχω για να σου πω ‘βοήθα με να ζήσω’…

Φωνή μου φίλε είναι το βλέμμα των ματιών μου, κοίταξε με…
Φωνή μου είναι ο χτύπος της καρδιάς σου…
Φωνή μου είναι η Φωνή της Συνείδησης σου…άκουσε την…



ΑΚΟΥΣΕ ΤΗΝ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ                        
                                                                Ι.Κ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου