Σάββατο, 30 Ιανουαρίου 2016

το αστέρι της παρέας του Γεντί Κουλέ , φωτογραφίες & video Τάσος Ορφανίδης


Έχω μια αδυναμία στα σκυλιά Δαλματίας .Ο λόγος είναι ότι παλαιότερα είχα κι εγώ ένα θηλυκό. Η εμπειρία μου από την σχέση μας, έχει τα καλά της αλλά και τα κακά της.
Την πήρα από μία φιλοζωική σε ηλικία 6 μηνών περίπου, την σημαντικότερη εκπαιδευτική περίοδο . Ότι κακό υιοθέτησε το διάστημα αυτό, δεν καταφέραμε να το αποβάλει. Όπως για παράδειγμα να είναι για βόλτα ώρες αλλά να γυρίζει στο σπίτι και να κατουράει το πατάκι της εισόδου η το χαλί.
Το καλό της στοιχείο ήταν της εξαιρετικής συντροφιάς και του καλού φύλακα, παρ’ ότι δεν θεωρούνται φύλακες. Θυμάμαι, όταν πηγαίναμε για θάλασσα καθόταν κάτω, ανέβαινε η μικρή μου κόρη δύο χρονών περίπου και την πήγαινε μέχρι την παραλία. Η μικρή στο καροτσάκι κι αυτή δίπλα της, καθόταν μαζί της κι έμπαινε στην θάλασσα όταν βγαίναμε εμείς. Αγαπούσε πολύ το νερό αλλά το ένστικτο της έλεγε να παραμείνει δίπλα στα πράγματα μας και κυρίως κοντά στην μικρή. Όταν κάποιος από εμάς έβγαινε, τότε βουτούσε.Η βουτιά της και η χαρά της με το νερό δεν ξεχνιούνται με τίποτε.  Εξαιρετική συμπεριφορά προστασίας και ευθύνης.

Το σκυλί της φωτογραφίας μου θυμίζει τον χαρακτήρα της αν και είναι φόβος και τρόμος των μικρών αρσενικών που του επιτίθενται από ανασφάλεια κι αυτός αντιδρά να μη χάσει την κυριαρχία του.

Τάσος Ορφανίδης



















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου