Τρίτη, 29 Μαρτίου 2016

φροντίδα των πάρκων στα κάστρα του Γεντί Κουλέ, φωτογραφίες & video Τάσος Ορφανίδης

 Eκεί που φωτογράφιζα μια μελισούλα να ρουφά την γύρη από το αγριολούλουδο, ο θόρυβος μιας μηχανής μου χάλασε την προσήλωση. Δυο χαμογελαστοί νεαροί στεκόντουσαν από πάνω μου κόβοντας δίπλα μου τα χόρτα, που άρχισαν είναι αλήθεια να πνίγουν τα κάστρα. Το χαμόγελο τους το υποδέχθηκε η χαρά μου γιατί το πρόβλημα των χόρτων είναι μόνιμο και για την κοπή τους συναντάμε αδιαφορία η καθυστέρηση. Η ευγένεια τους και το πρόσχαρο ύφος τους δεν μου άφησε περιθώρια για αρνητικές σκέψεις απλά θέλησα να μάθω αυτό που με ενδιέφερε, τα σημεία κοπής τους. 

Ήδη η παρέα μας σχεδίαζε να αναλάβει το κόψιμο τους, να επαναλάβουμε το περυσινό μας εγχείρημα. Την χαρά μου ταυτόχρονα υποδέχθηκε η απογοήτευση, τι θα γίνουν άραγε  οι μέλισες και οι πεταλούδες που γεμίζουν το πάρκο . Θα μετακομίσουν σε άλλη γειτονιά, στις γλάστρες των βεραντών, στο βουνό του σειχ σου. 

Είναι αλήθεια μια ανακούφιση να βλέπεις καθαρά και περιποιημένα τα πάρκα.Το βλέπεις στα μάτια των παιδιών που παίζουν, στους γέροντες που κάνουν την βόλτα τους, στους τουρίστες που επισκέπτονται τα μνημεία.
«Ταυτότητα μας , η εικόνα μας».


Υ.Γ περιμένουμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον την αντίδραση της αρχαιολογικής υπηρεσίας για την κοπή των χόρτων εσωτερικά των κάστρων και γύρω από το μνημείο.

Τάσος Ορφανίδης 





















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου