Κυριακή, 26 Ιουνίου 2016

η επόμενη μέρα της διήμερης εκδήλωσης της ΚΝΕ στο Γεντί Κουλέ




Την επόμενη μέρα , πήρα την φωτογραφική μου έτοιμος να καταγράψω ότι σκουπίδι και παρατημένα η ξεχασμένα αντικείμενα έμειναν από τις διήμερες  εκδηλώσεις  της ΚΝΕ.

Η ευχάριστη ικανοποίηση  μου, διαδέχθηκε τα αρχικά συναισθήματά μου . Όλο το βράδυ οι νεολαίοι μάζεψαν τα πάντα, καθάρισαν τον τόπο ενώ οι κάδοι ανακύκλωσης και σκουπιδιών γεμάτοι .Εντυπωσιάστηκα από την θέληση και την οργάνωση .Χαρακτηριστικό ήταν το σκηνικό με νεαρούς που σκάβανε  να ανοίξουν λάκκο με σκοπό να αδειάσουν ένα πολύ μικρό υπόλειμμα πετρελαίου της γεννήτριας.

Στη χθεσινή μου ανάρτηση για την εκδήλωση αναφέρθηκα στο θέμα του σεβασμού που πρέπει ν'αποδίδεται στον χώρο με την φροντίδα και την μέριμνα.Σήμερα οι νεολαίοι μου απάντησαν έμμεσα ότι είναι περιττές οι δικές μου επικλήσεις.

 Είναι αλήθεια ότι κάθε χρόνο μετά από κάθε υπαίθρια εκδήλωση ,  οι γραφικοί φίλοι του Γεντί Κουλέ και των κάστρων της Ακρόπολης, με τις σακούλες στο χέρι, μαζεύαμε τα υπολείμματα της προηγούμενης βραδιάς . 
Φέτος καλύτερα και κάθε χρόνο να είναι ακόμη πιο καλά. Ευχαριστούμε τους νεολαίους που σεβάστηκαν τον χώρο γύρω από το μνημείο και τον απέδωσαν όπως τον βρήκαν και του αξίζει . 

Χαίρομαι γιατί φέτος διαψεύστηκαν οι κακοδαιμονίες μου!


Τάσος Ορφανίδης 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου